אמו של הילד שנהרג: "איבדתי את מתן שלי לטרור ערבי בכביש"

בנצי לייזרוביץ No Comments on אמו של הילד שנהרג: "איבדתי את מתן שלי לטרור ערבי בכביש"

אמו של מתן צינמן ז"ל שחזרה: "לפתע דהר מולי רכב פלסטיני בצבע לבן שהגיח מהנתיב ממול. האטתי את הנסיעה אך הרכב הפלסטיני האיץ. הבנתי שהוא הולך להיכנס בי חזיתית ולא הצלחתי לעצור"

צילום: דוברות איחוד הצלה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רבקה צינמן, אמו של מתן ז"ל, בן ה-6 שנהרג אתמול (רביעי) בתאונת דרכים קשה בכביש 60, סיפרה היום (חמישי) לכלי התקשורת: "נסענו בכביש 60 בדרך למפגש משפחתי באריאל. לפתע דהר מולי רכב פלסטיני בצבע לבן שהגיח מהנתיב ממול. האטתי את הנסיעה אך הרכב הפלסטיני האיץ. הבנתי שהוא הולך להיכנס בי חזיתית ולא הצלחתי לעצור. ההתנגשות היתה במהירות עצומה. איבדתי את מתן שלי לטרור ערבי בכביש".

כאמור, בתאונה הקשה נהרג מתן ז"ל בן ה-6, לאחר שרכב פלסטיני יצא לעקיפה מסוכנת במקום אסור ופגע חזיתית ברכב משפחת צינמן. בנוסף נפצעו עוד ארבעה מבני המשפחה ובהם נערה בת 12 שמאושפזת במצב קשה.

יו״ר הציונות הדתית ושר התחבורה לשעבר ח״כ בצלאל סמוטריץ׳, הגיב לאירוע: "התאונה הנוראית אמש והדמים המרובים שאנו משלמים כתוצאה מטרור הדרכים של הערבים בכבישי יו״ש הם לא גזירת גורל. משילות ושלטון חוק כוללים אכיפה והמציאות כרגע היא של אפס אכיפה כנגד ערביי יהודה ושומרון. כל מי שנוסע בכבישי יו״ש חווה על בשרו את תרבות הנהיגה הערבית בכבישים ואת פערי התשתית האדירים ומיד מבין שאין דין ואין דיין.

לדבריו "המציאות הנוכחית היא תוצאה של הרבה שנים שבהם כבישי יהודה ושומרון נפלו בין הכיסאות. במשרד התחבורה גלגלו את האחריות למשרד הביטחון ובמשרד הביטחון למשרד התחבורה כשמשטרת התנועה כלל אינה פועלת ביהודה ושומרון ומחוז ש"י מתוקצב בחסר גדול של שוטרי וניידות תנועה.

"בתפקידי כשר תחבורה לקחתי אלי את האחריות למשרד, ואכן בתקופה הזו הוצאנו לדרך את סלילת העוקפים בחווארה ובאל-ערוב, יצאנו לתכנון של הכפלת כביש 60, והכנסנו לביצוע רימזור של צמתים מסוכנים רבים.

"לצערי בממשלה האחרונה תחת שרת השמאל מירב מיכאלי המגמה חזרה לאחור וכבישי ותושבי יהודה ושומרון חזרו למציאות של הזנחה פושעת.

"בע״ה בקרוב תקום ממשלה לאומית שתחזיר את משרד התחבורה לידיים של מי שאכפת לו גם מתושבי יו״ש, ונטפל באופן דחוף ומיידי במחדל בכבישי יהודה ושומרון. מדובר בהצלת חיים".

בתוך כך, המועצה אזורית בנימין תקיים הערב הפגנת מחאה בצמתים מרכזיים לאורך כביש 60 בדרישה לגיבוש מיידי של תכנית חרום לאכיפה לצד שיפור מיידי בתשתיות הכבישים ביהודה ושומרון.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ קרא לתושבים להצטרף: "אי אפשר לשתוק. התרענו, הזהרנו, דרשנו אכיפה אפקטיבית וברגע נגדעו חיים של ילד. אנו דורשים 'תכנית חירום לאכיפה' בכבישי יו"ש. על ראשי המשטרה, משרד המשפטים ומשרד הבטחון להתכנס עוד היום ולגבש 'תכנית חירום לאכיפה'. זאת לצד מענה מיידי להרחבה ופיתוח התשתיות אני אהיה הערב בצמתים".



0 תגובות